نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

تولدت مبارک

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

تولدت مبارک


تفلد تفلد تفلدت مبارک

پیراشکی خور جونم تفلدت مبارک


نی نی شکلک



------------------------------------------------

پی نوشت : پیراشکی خور جونم، ببخشید که با یه روز تاخیر تولدت رو جشن گرفتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام تولد پیراشکی خور جون مبارک
یه مطلب جالب گذاشتم خوشحال میشم بیای بخونی

مرسی عزیزم
چشم حتما میام

مریم پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
خاطرات اصفهان رو گذاشتم خواستی بیا بخون

حتما میام.
آخه من اصفهان رو دوست دارم

محمدآقایی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس
سند عشق، به امضا شدنش می ارزد
گر چه من تجربه ای از نرسیدن هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد
کیستم؟ باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به اِحیا شدنش می ارزد
با دو دستِ تو فرو ریختنِ دم به دمم
به همان لحظه برپا شدنش می ارزد
دل من در سبدی، عشق به نیل تو سپرد
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد
سالها ... گر چه که در پیله بمانَد غزلم
صبرِ این کرم به زیبا شدنش می ارزد

مرسی عزیزم.
شعر خیلی زیباییه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد