نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

سال 1391 مبارک و اسمارفی باشه

سال نو را به همه دوستان گلم تبریک میگم

به خودم و به پیراشکی جونم هم تبریک میگم

انشالله که همه روز های سال آینده اسمارفی باشه.......


¸•´¯*•´¯`•.¸¸. *¯`•.¸ ღ ♥ ღ♥ ღ¸•´¯`•.¸¸. *`•.¸•´¯`•.¸¸.*`•.¸


دلــت شاد و لبــت خندان بماند ✿•.¸¸.✿ برایـــت عمــر جـــاویدان بماند

خدا را میدهم سوگند برعشق ✿•.¸¸.✿ هـر آن خواهی بـرایت آن بماند

به پایــت ثروتــــی افـزون بریزد ✿•.¸¸.✿ که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبـز باشد ✿•.¸¸.✿ بـرایـــت زنـدگــی آســان بماند

تمام فصل ســـالت عید باشد ✿•.¸¸.✿ چراغ خانه ات تابــــ☼ـــان بماند

¸•´¯*•´¯`•.¸¸. *¯`•.¸ ღ ♥ ღ♥ ღ¸•´¯`•.¸¸. *`•.¸•´¯`•.¸¸.*`•.¸


دوستت دارم

به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش

 به وسعت دریاییست 

که قایق کوچک دل من در آن غرق شده .

 به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین

 نور و شعر و ترانه برد ،

و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد

زخمهای زندگی ...


در زندگی زخـمهایی است که مثل خوره روح را در انزوا می خورد و می تراشد..!

تو زندگی هـمه ی آدما زخم هایی هست که هیچ مرهـمی تسکینشون نـمیده ...

زخـمهایی به وسعت روح خسته ی تنهای آدمی و زخـمهایی که هیچوقت کهنه نـمیشند ...

و هـمیشه مثل روز اول تازه و سوزاننده باقی میمونند.

انگار یه جوری با وجود آدمی عجین میشند و هر صبح با او متولد میشوند تا ذره ذره آدمی را آب کنند و جز تنی خسته و دردمند چیزی از او به یادگار نگذارند...!