نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

مست بارون پاییز

نمیدونم مستی چه جوریه یا چه حالتی داره، چون هیچ وقت تجربه اش نکرده ام.


ولی امروز تجربه اش کردم.آخه امروز از بوی بارون پاییز مست شدم.


نبودید ببینید چه بارووووووووووووونی اومد.بوی خاک خیس... نسیم بارون...


همه شهر را شست.


کاشکی میشد مثل بارون که سنگینی شهر را می شوره سنگینی دلهامون را هم می شستیم...


داره صدای بارون میاد.دونه های بارون محکم میخوره به شیشه کنارم...


صداش اینقدر بلنده که دیگه نمیشه صدای آهنگ شادمهر را شنید:


.... اونقدر میخوامت، همه باهات بد شَند


با حسرت هر روز از کنار ما رد شَند ....


 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

چند تا عکس از یکی از دانشگاههای گلستان تو یک وبلاگ دیدم اینگار بهشت بود
عکس را با رمز مربوطه دوباره گذاشتم

کدوم دانشگاهش بود؟
گلستان یه جاهایی داره که واقعا زیباست.
در اولین فرصت عکس یکی از آبشارهای یکی از جنگلهای اینجا رو میذارم

امیر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.coffeyejavan.mihanblog.com

سلام مرسی که بهم سر زدی ... راجع به مشکلت فکر کنم مشکل از سیستم خودته چون کس دیگه ای این مشکل و نداشته یه بار دیگه امتحان کن اگه نشد بهم خبر بده ... باجه ؟

سلام
بازم بهتون سر زدم ولی دیگه همون صفحه اولم باز نمیشه

رویایـ نیمه شبـ تابستانیـ سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ق.ظ http://paradisals.blogfa.com/

سلــــــــــــــــــام!

نرفتی زیر بارون ؟!
خیلی مزه میده بری زیر بارون ! اونهم چنین بارونی !

سلام
رفتم یکمی قدم زدم
خیلی هم مزه داد.....

سحر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
آخ گفتی ...دل منم بارون میخواد ...بوی خاک بهترین عطر طبیعی هستش ..
خیلی وقت بود اینجا نیموده بودم شرمنده ..

سلام
باز هم بهمون سر بزن....
منتظرتیم

مرسده خانم چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://ye2khtare.blogsky.com/

بابا من خودم شمالم..اینجا همیشه بارونه
دلت بسوزه!

بابا شمال
یادم باشه یه گاوی گوسفندی به افتخار حضور مرسده جون قربونی کنم

رویایـ نیمهـ شبـ تابستانیـ ... پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

:)
سلام
خوبی‌؟!

سلام
مرسی خوبم
چه عجب.این طرفا

رویایـ نیمه شبـ تابستانیـ چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ق.ظ

لااقل من میام !‌تو که هیچ ! اصن !

بوووووووووووس

سلام گلم
من چند وقته به وبلاگ خودمم خیلی کم سر میزنم
ولی چشم در اولین فرصت میام بهت سر میزتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد