نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

ما گناه داریمااااااا......

الهی که بمیرم...چرا هیچ کسی ما را دوست نداره.....؟؟؟


یکی بیاد به این عسلیه من دلداری بده.بنده خدا خیلی ناراحته.آخه من دانشگاه بابل قبول شدم و پیراشکی دانشگاه گرگان.


دلمون خیلی می خواست یه جا قبول بشیم.ولی نشد...


به خدا ما گناه داریم... چه جوری رئیس سازمان سنجش دلش میاد پیراشکی و پیراشکی خور را از هم جدا بکنه....


البته هنوز امید هست.چون اگه یه پارتی پیدا بکنیم میشه واسه ترم 2 به بعد انتقالی پیراشکی را بگیریم و اونهم بیاد بابل.


اگه کسی یه پارتی سراغ داره خبر بده.به خدا ما گناه داریم...

نظرات 4 + ارسال نظر
آنکه به بهشت میرود پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

ای خود خواه
چرا تو نمیری گرگان

سلام
اینجوری نگو پیراشکی خور خوداخواه نیست.
آخه گرگان رشته ی پیراشکی خور را نداره. ولی بابل رشته ی منو داره

مرسده خانم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://ye2khtare.blogsky.com/

سلام..اگه انتقالی ندن مهمان میتونه بشه
ضمنا بابا بابل و گرگان انقدارم فاصله ندارن..تعطیلات همو ببینین!

سلام مرسده جون
چه عجب اینطرفا!!!!
آره میتونم مهمان بشم ولی یه سری مشکلات هست که دعا کنید حل بشه.
درسته گرگان تا بابل راهی نیست ولی قبول کن که دوری خیلی سخته چه یه وجب چه ۱۰۰ کیلو متر

........... چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

چه رشته ای و کدوم دانشگاه قبول شدین؟

سلام دوست عزیز
من رشته ی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات.دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان
پیراشکی خور رشته ی فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطلاعات.دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد