نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

ایضاً عقب نشینی کردم...

اوخ اوخ اوخ...

خیلی گرمه هااااااااااااا.این ماه رمضونه هم حسابی داره از شرمندگیمون درمیاد...

بعد از یه غیبت خیلی خیلی زیاد در این وبلاگ( که به موجب این غیبت نزدیک بود عیال بزرگوارمون سه طلاقمون کنه!!!!) اومدم که خدای نکرده به جرگه عاشقون دل شکسته و طلاق داده شده گان مفلوک و بی زن نپیوندیم.البته این بهانه گیری زن ها همه گیره ست.

خانم های ایرانی و در راس همه ی اونها این خانومیه من، اصلی ترین راه رسیدن به اهداف و مقصود مختلف خودش را بهونه گیری میدونه که خب اینجانب هم به دلیل " ز.ز" بودن با قدرت پذیرای بهانه های گوناگون پیراشکی هستم.

ایضاً( خودمم نمیدونم این کلمه یعنی چی، ولی دیدم همه نویسنده ها می نویسند منم نوشتم...!)

از اونجایی که از انقلاب فقط میدونش موند، از آزادی فقط برجش موند، از جمهوری اسلامی فقط خیابونش موند و از مردهای ایرانی فقط سبیلشون موند، بنده هم به پاسداشت محبت های پیراشکی جونم از موضع قهر خودم با این وبلاگ کوتاه میام و از امروز منتظر اراجیف و چرت و پرت های بنده در این وبلاگ (با سرعت بالارفتن قیمت کالاها در ایران) باشید...

ایضاً...

زیر نویس:

کچل کچل کلاچه

روغن کله پاچه


نظرات 4 + ارسال نظر
آیلا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://getartanha.mihanblog.com/

سلام
به به رسیدن بخیر
شما که حسابی خون به دل پیراشکی ما کردی
خوبه بقول خودتون ز ز تشریف دارید وگرنه پیراشکی چکار میکرد با شما

سلام
خدانکنه...
این هم نوعی از ز.ز بودن دیگه...

آنکه به بهشت میرود چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ http://nasime.mihanblog.com

سلاااااااااااام پیراشکی ! خوبی ؟! روزگار به کام آیا ؟!

دوست دارم هوارتا !

راستی راجع به اون موضوع ! میدونی اونی که میخواستم ازش کمک بگیرم همچین یه کوچولو غیب شده و من بسی شرمنده
بنظرم دیگه احتیاجی به کمک نباشه ولی اگه بازهم به کمک احتیاجی هست ، یه کاری باید بکنم

سلام نسیم جون
مرسی خوبم چه عجب شما پیداتون شد
حالا باشه تا بعد ببینیم چی پیش میاد

آنکه به بهشت میرود جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

پیراشکی چیزی شده ؟!!!!!!!!!!!!

نه گلم
فقط یه مسافرت چند روزه رفته بودم.
رفتم به دیار پیراشکی خور

سحر یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ملیحه جون ..
من مخاطبم تویی ها ..
اومد تولد پیراشکی رو بهت تبریگ بگم ..یه پیراشکی خوشمزه براش درست کن ..

سلام سحر جون
مرسی , ممنون
چشمممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد