نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

یه خبر خوب

سلام دوست جونیا

خوبید؟

امشب 2 تا خبر دارم براتون که یکی خوبه یکی بد

اول خوبه رو بگم یابد رو؟؟؟؟؟؟

آخه خبرام طوریه که باید اول خوبه رو بگم.

راستی یادم رفت حلول ماه رمضان رو بهتون تبریک بگم

خوب حالا خبرا........

بعداز چند ماه انتظار بالاخره نتایج دانشگاه اومد و من و پیراشکی خور هردومون کارشناسی قبول شدیم

ولی خبر بدش اینه که من گرگان قبول شدم و پیراشکی خور بابل

شاید بگید که انتقالی بگیرم.ولی ترم اول که انتقالی نمیدن و بعدشم اینقدر آدمو بازی میدن که آدم از انتقالی منصرف میشه 

شیطونه بهم میگه که نرم گرگان و سال دیگه دوباره امتحان بدم برای بابل

شما نظرتون چیه؟؟؟چیکارکنم؟؟

راستی اینم بگم که رشته ی پیراشکی خورو گرگان نداره وگرنه پیراشکی خور میومد گرگان.

نظرات 3 + ارسال نظر
آنکه به بهشت میرود جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام پیراشکی جونم .
قبولیتو تبریک میگم .
راستی در مورد حرفهات ، میدونی یه نفر را سراغ دارم که میتونه کمکمون کنه . باهاش مشورت میکنم بهت خبر میدم . هر وقت بخوای میتونی رو من حساب کنی دوستیم دیگه مگه نه ؟! چرا ناراحت بشم دوستی که فقط مال وقتای شادی نیست .
فعلا

سلام نسیم جون
مرسی گلم
آره تو دوست خوب منی.
دوست دارم نسیم جون

آیلا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://getartanha.mihanblog.com/

سلام بهتون تبریک میگم انشاا... موفق باشید
حالا یه چند مدت پیراشکی و پیراشکی خور
جدا میشن از همآخی...

سلام
مرسی گلم
وای نگو.میشینم وغصه میخورما

آیلا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://getartanha.mihanblog.com/

سلام نه عزیز غصه نخور خدای پیراشکی ها هم بزرگه

سلام گلم
باشه غصه نمیخورم.
ولی تو را خدا برام دعا کنید که خیلی زود بهم انتقالی بدن منم برم بابل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد