نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

رسم زمونه ...

یه روز صبح دیدم شبنمی که روی برگی نشسته بود داره از برگ گل سرخی به پایین میفته و با خودش میگفت که گل سرخ منو نـمیخواد ، غافل از اینکه بدونه زمونه رسـمش جدا کردنه.

رفتم کنار دریا دیدم یه ماهی کنار ساحل داره جون میده و با خودش می گفت که دریا منو ترک کرد ، غافل از اینکه بدونه دریا دلش بزرگه اما این ساحل که اونو از دریا جدا کرده.          

شب که شد بالای سرمو نگاه کردم . دیدم چشمان ماه پر از اشک شده و با خودش میگه چرا هرچقدر دنبال خورشید میگردم پیداش نـمیکنم؟ چرا فقط نورشو میبینم ؟

غافل از این بود که هیچ وقت نـمیتونه اونو ببینه و این خواست خداست .

اینها انسان نیستند ولی ما انسانیم ، میتونیم دنبال اونی باشیم که میخوایـم .

اما اگه بـهش رسیدیـم این فکر رو نکنیم که هـمیشه پیشمونه ، چون مـمکنه زمونه سر ناسازگاری داشته باشه.

پ.ن: این زمونه بدجوری با من سر ناسازگاری داره

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
پرتامل بود ...خب راست میگه ..خب ..!
غمتو نبینم دختر ...ایشالا حل بشه ..
سلام به پیراشکی خور برسون ..

مرسی گلم
چشم.البته خودش اومده ودیده که بهش سلام رسوندی

آیلا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.getartanha.mihanblog.com/

سلام پیراشکی جان
مطلبت خوشمزه بود، نمی دونم چرا این روزها روزگار حسابی سر ناسازگاری گذاشته با ما

سلام
خوش اومدی
این روزگار خیلی بده

نسیم از بهشت پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ

پیراشکیییییییییی کجایی ؟!
چرا نیستی ؟!
چرا اینقدر غم آلود ؟!

بخند دیگه ...یالا ...یکم دیگه ...یکم بیشتر ...

دوست دارم هوارتااااااااااااااا

همین جا

منم دوست دارم نسیم جون.
مرسی که به فکر منی

نسیم از بهشت سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://nasime.mihanblog.com

سلاااااااااااااام ! خوبی ؟

چه عجب اومدی بالاخره !! بسی ذوق کردم !!

خب مثل اینکه خوشحالی !! خوشحالم !!

بوس بوس . دوست دارم
فعلا . باز هم بیا . فقط یکم زودتر

سسسسسسسسسسسلللللللللام
من دوباره اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد