نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

شب آرزوها....

سلام دوستای خوبم

 امشب اومدم یه چیزی بهتون بگم

امشب شب لیله الرغایَََُبه و احیای آن توصیه شده!

شب آرزوهاست، چشماتونو ببندیدو آروم بگید خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم به قلب من بیا!

بچه ها این شبو به بقیه دوستانتون هم یادآوری کنید به این امید که از باغ دعاشون یه گل هدیه بگیرید.

به یاد من و پیراشکی خور هم باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم ز بهشت چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://nasime.mihanblog.com/

نیستی پس چرا؟!!

بالاخره زندگی مشکلات داره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد