نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور

من ( پیراشکی خور) و عسلم ( پیراشکی) اینجا حرفامون را می نویسیم

چیکار کنم؟؟؟؟

یکی بگه من چیکار کنم...


چند وقت دیگه آزمون کارشناسیه و هیچی نخوندم.اصلاً حس درس خوندن ندارم...


ولی دلم هم می خواد قبول بشم...


آخه گناه دارم.دلم می خواد کارشناسی قبول بشم و ادامه تحصیل بدم ولی حس درس خوندن واسه کنکور را ندارم...


الهی مرده شور سازمان سنجش را ببرند.چرا نمیزاره جواب سوالها را بفروشند؟؟؟


اصلاً چه معنی میده که نزارند بریم دانشگاه و شرط قبولی تو کنکور را بزارند...


باز هرزگاهی پیراشکی درس می خونه ولی من حسشا ندارم...


اگه کسیا میشناسید که جواب سوالات را داره نامردید اگه خبر ندید...


به خدا به هیچکی نمیگم... قول میدم.به جون اصغرآقا بقال کوچمون به هیچکی نمیگم.قول میدم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد